Tema: Re: Kaip pasidaryt daktariska desra namie ?
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-29 14:04:12
kažkada mačiau per teliką, kaip vokiškas daro, tipo 'gerąsias'. Dėjo daiktą, panašų į mėsą, lašiaką, ledą ir slaptą prieskonių
mišinį, kurio buvo stipriai per daug ir per balta, ką būtų prieskoniai, ir labai panašu, kad buvo kažkas miltiško. Aš maniau tada,
kad kokie pieno milteliai, bet gal ir viena, ir kita. Ir tada ilgai ir nuobodžiai mala, kol viską susmulkina iki molekulės dydžio ir
nebelieka jokios struktūros beigi tekstūros. Tada pildo į daiktus, panašius į žarnas ir verda. Niu, o tada jau galima valgyti.
Klausimas, ar reikia ;)