Tema: Re: maistas skrandininkams
Autorius: trickyvic
Data: 2011-12-07 13:19:10
Zek, as i labai dideles diskusijas nenoriu veltis, nes esme tai
nekeicia, bet kai mane besiraitanti is skausmo gyde "nuo nervu" va tokie
15 metu atstudijave medicinos vilkai, o paiskejo, kad buvo banali opa
arba israso vaistus kurie pasirodo jog visoje likusioje Europoje isimti
is rinkos del savo ypatingai dielio toksiskumo ir dar desimtys panasiu
atveju, tai nori nenori tenka suabejoti gydytoju kompetencija, da ir ne
tik gydytoju veterinaru taip pat, jei nebutu patirta savo kailiu
nesnekeciau.