Tema: Re: maistas skrandininkams
Autorius: jurgis
Data: 2011-11-22 08:49:35
Kadangi jaunysteje turejau daug skrandzio bedu, kazkaip daktarai isaiskino, kad jokiu budu negalima kepto,
rukyto, vengti saldumynu (nuo vienu metu suvalgyto didelio saldumynu kiekio ir prasidejo mano skrandzi bedos).
Taip pat nevalia valgyti marinuotu rugsciu produktu. Dabar valgau viska, o tipisko dietinio maistelio - pienisku sriubu
ir koshiu negaliu pakesti. Racijonas siek tiek pasikeite su zmonos neshtumu - vietoje rukyto maisto produktu verciau
renkames vytinta, vietoje kepto - troskinta. O konkreciau is to kas patiko  - bulves virtos su lupenom ir kefyru.