Tema: Re: Del plovo
Autorius: foxaz
Data: 2009-03-16 11:38:19
Matai del receptelio originalumo tai net nezinau ka ir pasakyt, nes shurpa
toks patiekalas kurio originaliu receptu yra lygiai tiek pat kiek ji
gaminanciu zmoniu :)

As gaminu pagal recepta kuri vienas kolega tarnaves CA Uzbekistane dave.

Kazane pakepi laju, kad jis paleistu taukus, likusius suskrudusius spirgus
isimi ir ismeti. Apkepi ~1kg gabalais sukapotos avienos (mazdaug 6-8
gabalai, nes panasiai gaunasi tiek porciju), geriausia, kad mesa butu su
kaulu. Istrauki mesa ir tuose paciuose riebaluose apkepini (kol suminksteja)
2-3 susmulkintus svogunus, kai jie apkepa dedi 2-3 siaudeliais supjaustytas
morkas ir kepi iki kol suminksteja. Morkoms suminkstejus atgal i kazana
verti mesa. Dedi juostelem pjaustytas 2 saldziasias raudonasias paprikas ir
2-3 smulkintus pomidorus be odeliu (as naudoju is skardiniu savo sultyse be
odeliu, cia tuo atveju kai nebuna savu, nes parduotuviniai tai tik samanu
skoni duoda :) ) ir astruji cili pipira. Uzpili viska virintu karstu
vandeniu, kad butu pora pirstu virs mesos , sumazini ugni iki minimalios
(cia jau reik zaist su malkom ir zarijom. As palieku tik zarijas ir kai jos
po truputi prigesta imetu vis po keleta smulkiu sakeliu, kad ugnis vos
krutetu, o pudas vos burbuliuotu). Uzdengi ir verdi kokias 15-20 min.
Praejus laikui atidengi dapili jei reikia vandens iki tos normos kuri buvo.
Dedi 4 smulkiai supjaustytas bulves.Uzverdi ir vel palieki 20min., kad vos
burbuliuotu. likus iki pabaigos virti 5 minuciu ragauji sultini dedi pagal
skoni druskos ir juoduju pipiru, ispaudi keleta skilteliu cesnako, dedi
smulkintas prieskonines zoles (kalendra, petruska, bazilikas). Po 5 min.
nukeli nuo ugnies ir palieki dar pastovet bent jau 10min., nes skleidziamas
aromatas ilgiau kentet nebeliedzia :).

Visi kurie ragavo sake, kad labai skanu.

Nemegstantiems lajaus ir avienos (mano zmona) siuos produktus keiciu i alyvu
alieju ir jautiena. Nors kiek man aiskino shurpa gali but ir is bet kokios
mesos (paukstiena, zuvis) isskyrus kiauliena, bet greiciausia cia todel jog
uzbekai pagal tikejima jos valgyt negali :), yra teke valgyt fantastisko
skonio shurpa su mazo serniuko mesa.

Na ir butinas atributas tai lauzas ir dumai, nes kiek teko daryt ant
virykles niekad nesigavo taip skaniai kaip ant lauzo :)