Tema: Re: Kas tie zrazai ?
Autorius: A&G
Data: 2009-03-14 17:48:14
amletas skystas pas mus vadindavosi pautiene, o dabar labai netgi ant bangos
patiekalas :) keli kiausiniai gerai isplakti su keliais saukstais pieno, man
asmeniskai kuo daugiau pieno tuo skaniau, ir kepa su sviestu pastoviai
maisant, tokia kiausiniu kose gaunasi ir kai daug skystimo tai man super :)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
o amleto tokio su vandenuku neacimeni?
ir dar manu koshes kuria kiti vaikai su ogiene neestetishkai ishmakaluodavo?
;)