Tema: Re: Kas tie zrazai ?
Autorius: A&G
Data: 2009-03-14 14:57:00
man tai labai patiko namie vienam pasilikt, mama to nesuprato, tai bande
tempt i darza, pradejau skustis kad mane ten aukletoja musa, daugiau
nebevede ir sedejau laimingas namie, kartais mociute atvarydavo, bet ne tiek
mane ziuredavo, kiek miegodavo

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
gal ir nelabai praradai kad nelankei. nors balazino.
bet ir dabar pas vaikus darzely an sienos meniu paskaicius shiurpas nupurto
;)