Tema: Re: rugpienis
Autorius: bzik
Data: 2010-11-04 11:59:49
Del privalomumo per para surugt pasigincyciau.
dabar kiekvienas kaimietis, atiduodantis piena perdirbimui turi saldytuva pienui. Plius del priedu periodiskai Rusija skalpuoja, tad supirkejas pagal galimybes stengiasi tikrint kokybe, nes saukstas deguto visa bizni gadina. Plius uz nekokybe gali nurezt mokejimus ukininkui - sutaupai.
Cia nekalbu apie tuos, kurie veza i daugiabucio kiemus ar pakelese su bambaliais stovi.