Tema: Re: Pabuvau Alaus studijoj...
Autorius: Povilas
Data: 2010-07-13 20:06:38

"k@z" <as@as.lt> parašė naujienų news:i1hbbr$i2e$1@trimpas.omnitel.net...
> tai viskas ok. kiekvienas atsirinks kur jam patinka ir ten esi. tik man
> uzkliuvo kad is visu jusu apsilankiusiu tik man vienam ten ok:) o zmoniu
> pilna visada:) taip kaip cia yra net pats nzn. Anyway, bokalus dapilt
> tikrai galetu, minusas cia yra, bet daugiau tai nzn prie ko ten
> prisikabint.

Dar ka noriu pasakyti - gal tam bariukui as ir mazai naudos atnesantis
klientas, bet primeciau,kad per viena apsilankyma vis vien palikdavau nuo 50
iki 100 lt. Tai jeigu ivertint fakta, kad tie faktai ir gincai cia tik dar
labiau atgraso nuo noro dar kada nors ten apsilankyti, tai manau,kad tie
nedapilti 50-100 gr, jiems jau atsirugo vien tik del to,kad as ten neinu ir
vargu ar beeisiu.