Tema: Re: Pabuvau Alaus studijoj...
Autorius: Povilas
Data: 2010-07-13 20:03:23

"k@z" <as@as.lt> parašė naujienų news:i1hbbr$i2e$1@trimpas.omnitel.net...
> tai viskas ok. kiekvienas atsirinks kur jam patinka ir ten esi. tik man
> uzkliuvo kad is visu jusu apsilankiusiu tik man vienam ten ok:) o zmoniu
> pilna visada:) taip kaip cia yra net pats nzn. Anyway, bokalus dapilt
> tikrai galetu, minusas cia yra, bet daugiau tai nzn prie ko ten
> prisikabint.

Kaip jau esu minejes, sioje istaigoje lankiausi ne viena ir ne du kartus.
Gal is pradziu ir neatkreipiau demesio i tai kiek ipilama alaus, o gal visgi
jo buvo ipilama tiek kiek priklauso? Na, bet palikime tai, nes visiems
aisku,kad sitas faktas jiems garbes nedaro ir tik ju paciu reikalas ar jie
turi sazine ar ten kur buvo sazine isaugo didelis X.
Sakai,kad ten visada pilna zmoniu. As taip nepasakyciau. As pastebejau,kad
ten buvo tirsta zmoniu,kai zaide brazilai su s.koreja , bet ir tai labai
panasu, kad ten kelios studentu kompanijos kazka svente, nes i futbola jie
demesio nekreipe. Bet let it be - per fulia ten daug maz visi vidiniai
staliukai buvo uzimti. Bet fulia baigesi. O stai vakar vakare vaziavau pro
ta uzeiga apie 19 val ir nepasakyciau,kad staliukai lauke butu buve visi
uzimti. O gal tai ir yra pirmosios zinios aptarnaujanciam personalui apie
tai,kad reikia daryti pertvarkas ir ant klientu apgaudinejimo toli
nenuvaziuos.
Gal Tamsta manai,kad cia man vienam uzkliuvo sitie faktai? Nemanau,kad taip
yra, nes panasiu atsiliepimu maciau ir kituose forumuose, kurie yra gerokai
daugiau lankomi.O kalbos eina is lupu i lupas.... ir neduok die kas nors dar
uzsiraus ant to paties, tai gali parsideti ir griutis su geometrines
progresijos tempu.