Tema: Re: Pabuvau Alaus studijoj...
Autorius: k@z
Data: 2010-07-12 15:16:31
koki interesa dar, siaip pikta kad tokios isvados daromos.
kaip ir sakiau ten yra pub'as  - alude, kur ateinama ne kaip i restorana. ir
aptarnavimo net neturi buti. prieni prie baro ir nusiperki, o jei
neaptarnauja, tai lieziuvo neturi pasakyt? ee ipilk alaus! ir psio,
nesuprantu ispuike kaip ponai, lyg visuose cili, smili ir t.t.t aptarnauja
be priekaistu, nu anyway, kuo ten maziau tokiu "" klientu, tuo ten smagiau
su bendraminciais neinoringais bus bicint :D o asmeniskumo jokio nera.