Tema: Re: Pabuvau Alaus studijoj...
Autorius: k@z
Data: 2010-07-13 11:25:13
tai tu man paaiskink, kodel ten visada pilna zmoniu? aa tipo visi pirma kart
ateina paziuret ir jau nebegrys:)
dar kart pasikartosiu cia yra: ALAUS studija, ne vynine kokia.
Kaip pats sakei "Bet siam e rajone gyvena siek tiek kitokia publika, kuri
tikrai yra maciusi ir uzsienietisku pub'u ir geru restoranu," Vat butenet si
istaiga ir nera orientuota i tokius klientus.
Nuomoniu ivairove yra OK, bet kada ta nuomone pasidaro viska kritikuot is
savo varpines, tai irgi nekas.
Ok nepatinka neikit:) ne mano biznis :)