Tema: Re: gal galit pasidalint vienu kitu saslyku marinatu
Autorius: cool
Data: 2010-06-22 17:02:11
kiekvienam savo....
man pvz giliai juoka kelia kai cia svaigstama apie alaus pasigaminima
namuose is kazkokiu tai a la koncentratu....
Tik nepuolu panikon del to ir nesi3,14zdavoju, juk jei zmogus taip daro,
reiskias jam taip gerai
Peace :)

"Edvinas" <edvinas@darbe.lt> parašė naujienų
pranešime:1pwe8xlkwmo0x$.p1idclbps1gn.dlg@40tude.net...