Tema: Re: gal galit pasidalint vienu kitu saslyku marinatu
Autorius: Edvinas
Data: 2010-06-22 16:48:10
On Tue, 22 Jun 2010 16:39:19 +0300, BigM wrote:

> man tai patinka po tų visokiausių įmantrių majonezinių-šmezinių marinatų
> padaryt tiesiog paprasčiausiai pakeptą mėsą su trupučiu druskos ir pipirų :)
> reikia gi žmonėms nuklysti, kad galiausiai atrastų tikrąjį skonį ! ;)

Taip, būna linksma žiūrėti, kai iki tol valgę tik
actinius/majonezinius/parduotuvinius šašlus, paragauja normalaus, sultingo
šašlyko. Burnos pilnos, akys plačios  ir klausia - o su kuo čia marinuota?
Kai pasakai, kad praktiškai su niekuo čia nemarinuota, tai ir taip plačios
akys dar paplatėja ;)

--
Edvinas