Tema: Re: q: kur mastau neteisingai:)
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-18 23:07:44
tai nieko tokio :) Bet perkepta jautiena gali būti kieta. O dėl karpačio -
ten mėsa nesijaučia, kad žalia. Aš pirmąkart valgiau dar nežinodama
teorijos, po to labai nustebau. Bet mėsa ten labai labai plona, ją pjausto
truputį pašaldytą. Po to išdrįsau ir rare steiką paragaut, dabar dažniausiai
tokį ir valgau