Tema: Re: q: kur mastau neteisingai:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-18 16:23:20
nius visos sojos ir thai susibrandino galvoj, kai kuriau planus, kaip kasidaryt jautiena su darzhovem, kebabas atejo i galva tai shiandien, tai kad per daug neapkraut smegenu myslyjau tuo pachiu keliu:)

hm, o idomumo delei, kaip namu salygom pasidaryt "kebaba" - t.y. tiesog tokius plonus, popierinius gabaliukus jautienos kuriuos galima kisht i pita?
Nes tiesa pasakius turkishka kepta mesa man kazhkaip nepatiko, kazhkoki viena prieskoni turejo, kuris man nepatiko - ir kas idomiausia visa mesa, kas tai bebutu, ar vishka, ar kalakutas - visi turejo ta pati:)