Tema: Re: q: kur mastau neteisingai:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-18 20:41:37

> Na tai sprendimas paprastas - kepi iki tiek kiek nori, o po to dedi mėsą
> pašildymui. Jei daržoves kepsi irgi 30 sek, tada paprasčiausiai kartu :)

Tai vat shita ir planuoju.. nius manau pirma, visgi, atsizhvelgiant i tolimesni tavo komentara, reiks pasiieshkot padoresnes mesos:)

> Laimas/citrina kaip marinavimo ingredientas man yra ganėtinai slidus.
> Trumpam laikui kaip ir gerai, bet jei perlaikyt, tai pradeda iš mėsos
> per labai atlaisvint skystį. Šitoj vietoj didžiulis universalas yra
> svogūnas. supjausčius griežinėliais ir gerai sumaigius iki sulčių, tai
> ar 20 min. ar 4 val. abiem atvejais bus gerai.

Supratau, reishkia laima skipinam, o svogunai man yra blogis, bo nei ash ju megstu, o mano skrandis gaves ju - ijungia karves rezhima (tobish ilgai ilgai sukasi jis man, praktishkai atrajoju=)

> Gal dar variantas stambiai maltas faršas arba kapota jautiena.... tada
> ir sprandinė ir iš bėdos kumpis suais :)

irgi mintis - dekui!