Tema: Re: q: kur mastau neteisingai:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-18 16:31:53
"SMart" <strazdaitisNoSpAm@gmail.com> wrote in message news:mn.93b17da5014413b4.0@gmail.com...
> 2. var jei troškinsi kartu su daržovėm išpjovai bus per ilgai. Gerai
> įkaitintoj keptuvėj užteks 30 sek. abiem mėsos pusėm. Geriau padaryk
> mėsą, tada out, daržoves in, patroškini kiek reikia, tada mėsą vėl in,
> pašildai 30 sek. ir gatava.

tai vat pazhios darzhoves mano norimu atveju turi praktishkai tik sushilt, ir troshkintis kaip galima nazhiau - t.y. kad pvz morkos liktu kietos ir "krimsinchios" :)

> Marinavimas gerai. Teriakiu užpylus 10 min. palaikyt ir reikalas
> pasitaisys.

Aha, tai laima ish ten reikia mest?

> Visvien, esmė lieka mesos kokybė.

vat su shituo blogiauisa, bo i turgu vazhiuot tingiu, o ka rasiu aplink save esanchiuose miniatiuriniuose rimi su maGsima yra didis klausimas...

> p.s. Jei daryt kebabą, galima daryt iš faršo, jį gerai sulipdžius su
> trinta duona, kiaušiniu, norimais prieskoniais ir svogūnais, tada
> ritinėjant kepti didelėj keptuvėk nuskutinėjant po sluoksnį (čia dar
> mano neišbandyta, bet planuojama teorija)

ash tiesa pasakius susikepiau farsha su savo "mirtinu mishiniu" (i kuri ieina kajeno pipirai, ashtrus tailandietishkas padazhas ir panashus dzhaiugsmai:) - ir tiesiog "niatchadia at kasy" kimshau i pakeptas pitas darzhoves ir dinamitini farsha - ir buvo uber skanu... aishku matyt dar ir del to, kad visa diena nevalges buvau, ale vistiek:)