Tema: Re: kepeneles
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-02-19 17:16:30
Nezinau ar triusio kepeneles panasios i vistos, bet vistienos kepeneles as
gaminu dar truputi kitaip, nei visi rase.
Ant sviestuko pakepinti svogunus iki geltonumo, tada truputi pasmulkintas
kepeneles suversti, vos apkepti, kad "sutrauktu" ir apskrustu (stengiantis,
kad sviestas degt nepradetu, galima dapilti kokio alyvuogiu aliejaus pora
saukstu), paskui uzpilti grietinele, iberti siek tiek pipiriuku, druskytes
ir kapotu cesnaku (as dar megstu vegetos truputi iberti, bet cia kaip kas
megsta). Visa tai patroskinti max. 5-10 min. ir viskas. Net mano sunus (11
metu) taip paruostas valgo , nors siaip kepeneles laiko "nevalgomu maistu"
:)