Tema: Re: Stintu svente. Palanga
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-18 22:20:26
"A&G" <laiskudeze@takas.lt> wrote in message
news:gnh0ui$ia8$1@trimpas.omnitel.net...
> kokie striptizai, pavalgyt elementariai ten nera kur skaniai, netgi vasara
> problema, ka jau kalbet apie nesezona. Nu tais pavaikstai diena, dvi
> paruriu pakrante ir kas toliau? ziuret i lubas gulint lovoj uz simta ar
> daugiau litu?

Sakykim,kad ponaitis HP aprase ka galima nuveikt,atvykus 5-10 dienu i
Palanga ir tai tikrai bus idomu,jei nesi niekad to mates.
Bet jei as tai ir dar daug ka kito esu mates visame Pajuryje ir pazystu
didziaja dali pijoku-muristu-zvejokliu is ano krasto,su kurias islankytos
visos "lankytinos" vietos 50 km i visus sonus nuo Palangos (iskaitant ir
jura)?
O tada prasideda nuobodybe ir pradedu ieskot prie ko prisikabint,nes viskas
yra juoda nuobodybe:(