Tema: Re: Stintu svente. Palanga
Autorius: Anita
Data: 2009-02-18 17:27:44
uzteko man, kai praeitais metais per pacia didziausia audra Palangoj buvau
:)))
pusys virto. kas buvo Nerijoj, pirmadieni i darba neatvaziavo :))
bet vien del audros ten buvo verta vaziuot. ir kaip jau sakiau-galva
pravedin, jei labai pervarges nuo zmoniu ir bendravimo ;) kai as buvau
pailsejus, man truko uzsiemimo.kaip ir dviraciais tokiu oru nelabai
pavazinesi, kai ledas ;)