Tema: Re: Stintu svente. Palanga
Autorius: Anita
Data: 2009-02-18 14:03:30
o tu ziema Nidoj bent jau esi buves???
nes as tai kai buvau 2008 metais tarp Kaledu ir Nauju metu, tai ten buvo
tooookia nykuma, kad niekada daugiau ten ziema nevaziuosiu..

kabako blyn ieskot reikejo puse val.. visi uzdaryti.. apie kainas ir maisto
kokybe nekalbu ;)
ir ka ten veikt? be pasivaiksciojimo prie juros, Gintaro muziejaus ir ziemos
sodo Kretingoj?