Tema: Re: Ukininku turgeliai
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-12 13:03:11
"SLAVIKAZ" <slavikaz_trink-@takas.lt> wrote in message
news:gn0rub$ej5$1@trimpas.omnitel.net...
> nu jo pastatys kasos aparatus ir pardavines tik savo produkcija... kaip
> stumde sh taip ir stumdys. tik kad mokesi jiems + kasos aparatu
> pardavinetojams

Ar eisi pirkt pas apsimyzusi bomzeli i turgu,jei tiek pat kainuos preke
parduotuveje,kurioje nors kazkiek tai prislaikoma higienos
reikalavimu?Manau,kad neisi pats ir niekas kitas neeis!Turgaus esme ir yra
tame,kad ten turi but galimybe isigyt ukininku isaugintu ir siek tiek
pigesniu prekiu arba suteikiama galimybe pasideret -yra kategorija zmoniu
megstanciu toki "poilsio" buda.
O tai kas dabar gaunasi?Pvz.turguje sviezia menke be galvos ir viduriu
kainuoja 11 lt/kg,o parduotuveje apie 13 lt/kg ir tai tera tik siek tiek
daugiau ,bet tikrai ne tiek daugiau,kiek sudaro PVM dydis + pelno
mokestis,kuriuos moka prekybos centras,o turgaus perpardavinetojas
nemoka,taigi,dedasi sau i kisene,apgaudinedamas Tave,mane ir kita mokesciu
moketoja.Tai kodel jam tai leistina daryt,o Stasaitis atsedejo kalejime uz
mokesciu nemokejima?!