Tema: Re: Ukininku turgeliai
Autorius: Contax
Data: 2009-02-11 21:06:18
Taigi mes patys ir užauginom visokias maximas su nepasotinamais apetitais
kaip avinai būriais traukdami jų linkui. Mes patys esame glušų tauta,
prisižiūrime visokių reklamų, kur "apie viską pagalvota" ir nieko
negalvojame. Per mus sužlugo smulkios parduotuvėlės, kokių pilna Paryžiuje.
Per mus miestų centrai užšikti Akropoliais ir Mindaugo Maximomis su jų
automobiliniais kamščiais. Turi praeiti dar bent 20 metų, kol prekių
ištroškę pusglušiai suvoks kas yra kas. Svajoju, kad visos Maximos centre
bankrutuotų negrįžtamai. Jų vieta užmiestyje. Va, dėl Maximos bazės palei
Gariūnus neturiu nieko prieš.