Tema: Re: Ukininku turgeliai
Autorius: Arj
Data: 2009-02-11 11:23:44
na ekologiski visciukai is paukstyno man skamba
"riebiau nupenetos vistos/kitos veisles vistos uz premium antkaini".

Panasiai kaip "iki" "gurmanu duona" - nu skanesne uz eiline
vilniaus duona, ar kita duona kur galima nuspirkti "iki"/maximoj, bet
bet jai pagal skoni tikrai toli iki eilines duonos pardavinejamos
mazoj parduotuvej teviskes kaime  :)