Tema: Re: Peilių galandinimas
Autorius: SMart
Data: 2010-03-31 14:45:36
Buvau savo filini peilį atidavęs tikram specui. Padarė britvą kaip
reikiant. Bet keliskart praėjus per žuvies kaulus atbuko. pats
nesiryžau brūžint į akmenė ar dar į ką kito. Su spyderco pagalandau
taip pat jei ne geriau nei buvo "iš po meistro".
Su profesionaliais įrankiais kas kita, ypač su kirpėjų žirklėmis. Jie
jas galanda kartą į pusmetį. Jei reiktų kaip virėjams peilius - kas
savaitę galąst manau greitai patys tai daryt išmoktų.