Tema: Re: Peilių galandinimas
Autorius: Resolut
Data: 2010-03-30 23:05:18
As galandu situo
http://www.peiliai.lt/katalogas/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=549&zenid=66d94dfcda31a1db428a27a20f6f8072
Man patinka- kazkaip nervus ramina :) Laikau vandenyje, tai nereikia mirkyt
pries galandinima, kas yra labai svarbu.  Brangesniu buitiniams peiliams
neverta pirkt.

Fiskars su situo uzsigalanda kur kas prasciau nei Frosts is tos pat
parduotuves. Ka darinejant avinuka suluzo rankena , ir kai panaudojau Frsts-
i fiskars nesinori ziuret.