Tema: Re: Peilių galandinimas
Autorius: SMart
Data: 2010-03-31 12:19:53
Varta. Gal Akmenys (bet tik high end, kelių rupumų, vėnelėje, atidirbus
ranką) ir geriau, bet aš ilgam apsistojau ties šitais. Yra geras CD
komplekte su a la reklaminiu filmuku. Tai kiek pabandžiau - viskas
teisybė. Pirmos 3 minutės pasimokymui kaip braukt, po to jau nusisukus
galima galąst. Jei yra galimybė parsisiūsti iš kur nors - verta
pažiūrėt. Aš tiek šiuo galąstuvu, tiek pačia galandimo idėja buvau
sužavėtas. Ašmens kampą galima pasirinkt 20 arba 15 laipsnių. Jei
pradinis kampas suformuotas, užtenka keletos brūkštelėjimų ir vėl
britva. Aš savo naudojamus 7-8 peilius pasigalandu per 5-10 min.