Tema: Re: Peilių galandinimas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-31 11:02:28
dlia osobina tupych:
ermitazhe - tai nekropolio ermitazhe, viduje, praejus pro kasas ir iejus i pachia parduotuve, ar kazhkur atskira lavachka pachiam nekropolyje yra?

Bo peiliai mano jau verkia kaip galast reikia, ale, kadangi zhinau tik ta vieta prie turgaus, o ten kaiptais durna vazhiuot, nera kur mashinos statyt etc.. tai vis neprisiruoshiau:)