Tema: Re: Prie to paties: Keraminis troskintuvas vs ketinis
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-18 10:48:25

"George" <gintautassidauga@freemail.lt> parašė naujienų
news:hnqbla$uuc$1@trimpas.omnitel.net...
> Pasidalinkit patirtim kuris puodas teisingesnis dujines orkaites atveju.
> Meginau plonoje skardoje, uzvyniojes folija, bet jau po 2 valandu svogunai
> nesudege tik po mesa, nors pati mesa pasigamino tvarkingai.

As tai manyciau, kad tiks bet kuris puodas su storu dugnu, leidzianciu
tolygiau paskirstyti karsti ir taip neleisti pridegti kazkuriai tai vienai
puodo vietai. Turbut geriausiai cia tiktu koks nors ciuguninis britvonas,
bet pats tokio neturiu ,tai naudoju elementaru virtuvini 6 ltr talpos puoda.
Pavadinimo neivardinsiu, nes nemanau, kad pavadinimas cia groja, o tas
pavadinimas tai toks syrpotriebas, kad net neverta del jo burnos ausinti -
piguva ir tiek. O jei kam ir kiltu noras toki isigyti, to padaryti
nebepavyks, nes firma platintojas yra bankroto proceduroje + ir man skolingi
:(