Tema: Re: Prie to paties: Keraminis troskintuvas vs ketinis
Autorius: BigM
Data: 2010-03-17 12:57:23
Spėju, kad tau reikia kūrybiškai prieiti prie problemos sprendimo.

Mano mintis būtų ta, kad reikia dujinės orkaitės kaitrą geriau paskirstyti.
Jei orkaitėje yra tik kepimo apačioje režimas, tuomet reikia galvoti, kaip
apačioje dalį generuojamos kaitros nukreipti į viršų (žemiau kepimo skardos
papildoma skarda su skylėmis šonuose ir pan.).