Tema: Re: receptu atrinkimas pagal kriterijus
Autorius: Resolut
Data: 2010-03-03 19:02:59
Rasiau. Draudziama zuvis - pgl alergini testa reiksme 250(gaunasi alergine
klase 4- auksiausia)- gydytojas sako, net namie gamint zuvies negalima.
Valgant gali issivystyt anafilaksinis sokas.   Kvieciai, pienas, kiausiniai
reiksme 10-20 (klase 1-0) Nuo ju beria.  Kaip ir viskas.

Emoliuma turim kaip ir daugybe kitu ,esanciu rinkoje.