Tema: Re: receptu atrinkimas pagal kriterijus
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-03 12:44:06
O sildote kaip - per radiatorius ar per grindis? Taip klausiu, nes ir manes
alergologe klause to paties. Logika tame, kad miegamuose kambariuose ir ten
kur daugiausiai praleidi laiko nerekomenduojama ,kad sildymas vyktu  per
grindis - atseit, sildant per grindis,visos dulkes pakyla kazkur I 1 m
auksti virs grindu ir tada vien juom kvepuoji, kas veliau gali privesti prie
alergiju, nes tavo galva buna butent tokiame ir zemesniame aukstyje.

P.S. Viena zmonos giminaite vaikysteje turejo klinikine mirti, po ko jai
prasidejo visokie nepaaiskinami dalykai . Viena is tokiu blogybiu buvo -
neurodermitas, o jis yra lyg ir nepagydomas. Ir ant tiek slykstus tas
reikalas, kad ji absoliuciai negali buti ten kur yra saule, nes oda nueina
puslem, o ziema oda trukineja ir kraujuoja .Tai isivaizduok,kad zmogus
vasara negali isieiti I lauka, o ziema neturetu sedeti namie. Bande ja
gydyti turbut visi ant LT esantys sviesuoliai, bet niekas nepadejo. Na ir
isivaizduok, kad jai vaistineje pardaveja pasiule nusipirkti kazkoki tai
papilda Imeeden ir kol ji vartoja sita papilda, beveik visi ligos pozymiai
dingsta. Beda tik tame, kad tas papildas nepripazystamas kaip gydomasis
preparatas ir jokiu kompensaciju jam nera, o kainuoja jis nepigiai.