Tema: Re: receptu atrinkimas pagal kriterijus
Autorius: Dautarte
Data: 2010-03-03 18:40:56
Na tai gal Emolium priemones butu isietis, jei dar nebandete. Jos labai
gerai mazina niezuli. Labai patiko tokia priemone vonioms, joje daug
parafino, tik reikia teisingai naudoti ir is karto po vonios patepti oda
emulsija, kad neissausetu.
Pati naudoju barjerini krema (jis ne AD, o egzemu atvejais) ir negaliu
atsidziaugti. Mano ranku oda baisiai jautriai reaguoja i visa buitine
chemija bei i salti, ir nuo ju daznai prasidedavo alergine egzema. Dabar
pamirsau apie visas problemas.
Zodziu apie Emolium priemones negaliu pasakyti nei vieno blogo zodzio.

Perskaiciau apie ligonine ir maista... Tikrai sudetinga situacija... :( Ant
bulviu koses ir kotleto kiekviena diena tikrai toli nenuvaziuosit... Gal
parasyk, ko sunus negali valgyti, ka gali ir ka megsta. Bendromis jegomis
prigalvosime patiekalu.

Linkiu, kad sunus kuo greiciau isaugtu is tos blogiausios AD stadijos.