Tema: Re: receptu atrinkimas pagal kriterijus
Autorius: Resolut
Data: 2010-03-03 12:26:36
Namai nauji pas mane, baldai mediniai, grindys medines, plastiku nera,
kilimu nera, patalynes, ciuziniai nauji.
Beria aiskiai nuo maisto. Ir aisku, nuo to, kuri labiausiai megsta. Tiesa,
ziema laikosi apie 20 proc santykine dregme.  Siaip ne taip drekintuvais
privarom iki 30 proc, bet nedaug padeda.