Tema: Re: Abbot ale (Greene king)
Autorius: pragäras
Data: 2010-02-27 07:39:43
dėl žuvies iš Vynotekos aš po Povilo žodžiais pasirašau 100%. kokiais 95-99 metais kabakams pradėjo siūlyti visokias gėrybes - tipo pamarinuoji mėsą ar žuvį, gauni barbeqiu, rūkyto, dar ten biesas žino kokio skonio. tiesa, garantijų neturiu, bet vynotekos žuvis man nepanaši į kabėjusią pas lioleką ir boleką rūkykloje virš dūmų be visokių ten pagerintojų. taigi jums rinktis