Tema: Re: Pelenu diena
Autorius: bzik
Data: 2010-02-17 14:51:46
mano teta (59m.) jau keli metai per gavenia ir adventa leidzai visai be mesos. Sako jos organizmui visai gerai.
As su zmona vakar padarem deal'a - 3men. jokio alkoholio. Jau ir dabar jis lengvai pavartojamas tik koki karta per menesi, tad reikia pasitikrint ar turint pozicija  visiskai nevartot bus noras ja lauzyt. Kazkada metus susilaikiau, bet po to pabodo konfliktuot su aplinka - keist draugu nesinorejo, o blaiviam tarp isgerusiu buvo nuobodu.