Tema: Re: Nomedos knygos elektroniniam variante
Autorius: pragäras
Data: 2010-02-12 13:37:48
galima ir gyvai pakalbint bus Knygų mugėje :)

Mugėje bus ir naujų projektų. Pirmą kartą įsikurs Gurmanų susitikimų kampas, kuriame „gyvai“ bus pristatomos šiuo metu tiek Lietuvoje, tiek užsienyje ypač populiarios kulinarinės knygos. Savo virtuvės paslaptis lankytojams atskleisti pažadėjo Nomeda Marčėnaitė, Beata Nicholson, Linas Samėnas ir kiti.