Tema: Re: Receptu archyvavimas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-07 15:09:38
Aciu uz ideja :)
Evernote jau bandziau. Tobulybe. Tik turi viena yda - nemokamo 40 Mb per
menesi transferio uztenka +/- 20 receptu ;) O moketi uz 500 Mb transferi
kazkaip nesinori... Kolkas bandau rasti pigesnius sprendimus ;) Jei kas
liako tik receptu teksta, tai jam turetu ilgam uztekti ir tuomet tikrai
rekomenduoju si sprendima, nors rimtos asmenines informacijos ten tikrai
nelaikyciau.