Tema: Re: Receptu archyvavimas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-07 15:01:27
Onenote sakai... Niekada nenaudojau ir net buvau pamirsusi, kad yra toks
produktas, o gi net licenzija jam turiu... Reikes isbandyti. Aciu uz ideja
:)
Gmail irgi lyg tai sprendimas, bet paliksiu ji pabaigai, jei jau nieka
nesuveiks... ;)

"shimtas kinieciu" <> wrote in message
taip kaip nori tai nebus bet gali ishbandyt (ir tiks patiks arba priprasi
arba ne) ms ofiso onenote (super notepadas, ir nereikes netgi spausti
save!1) arba susidet gmaile viska ir searchint belekaip ten ;)