Tema: Re: Peiliai - pasiūlymas
Autorius: BigM
Data: 2010-01-28 10:38:17
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:hjpma0$jir$1@trimpas.omnitel.net...
> va beje kaip tik tokioj parodoj buvau lietuvos viesbuty:
> kiekvienam atskiram kambariuke kitas atstovas pajunges savo pristatoma
> aparatura,
> prie atitinkamu kolonkiu ir atitinkama muzika.
> eini eini per kambarius, nu ar uz 100 000 ar uz 10 000 vienodai.
> ir staiga - bac, uzkabina. pasirodo jauti skirtuma. ir tai asmeniska.
> kitam visai kas kita uzkabina.

Pilnai sutinku. Analogiškai gi ir su vyno/alaus degustavimais. Daug kas
vadina lievas tas vynas, lievas tas alus ir pan., nors iš tiesų, man kartais
atrodo, kad iš jų ekspertai menki ;) Per daug kintamųjų, kad taip galima
būtų kategoriškai teigti. Vieną dieną tas alus yra vieno skonio, kitą dieną
kito - ir nereiškia, kad tai skirtingos partijos, o tiesiog esu pastebėjęs,
kad daug priklauso ir nuo to, ką anksčiau valgei/nevalgei, ką užkandi ir vis
kitokia užkanda skirtingai išryškina alaus skonio savybes.

O galų galiausiai nėra aiškiai sutarti objektyvūs kokybiniai rodikliai,
pagal kuriuos būtų galima adekvačiai diskutuoti. Taip pat svarbu, kad visi
vienodai išmoktų įvertinti tuos kokybinius rodiklius - vat tuomet galima
konstruktyvi diskusija/kritika, o ne lievas/vemt verčia/po pirmo gurkšnio
pilu į kriauklę ir t.t. ir pan.