Tema: Re: Peiliai - pasiūlymas
Autorius: BigM
Data: 2010-01-27 17:17:35
Pvz. melomanija nėra mano susidomėjimo sritis, tad nesiprašau audiencijos
pas auksinių laidų turėtojus. :)

tai yra viena iš sričių, kur gal ir ne kasdien, bet dažnai tenka susidurt.
T.y. pats mėgstu gaminti maistą namuose. Maisto gaminimą sieju su
savirealizacija, kūryba, malonumu. Jei tikrai priimtinos kainos peiliai
suteiktų apčiuopiamai didesnį malonumą gaminant maistą - nedvejodamas
nupirkčiau bent 2-3 einamiausius peilius. Pvz. savo laiku prieš kokius 8
metus nepagailėjau, dar būdamas studentu, nupirkti Victorinox sulankstomą
peilį už ~100Lt - po šiai diena jis man tarnauja ir negaliu atsidžiaugt.