Tema: Re: Neblogas majonezas
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-27 09:07:20

"liaulius" <senelis@inbox.ru> parašė naujienų
news:hr5u84$u8o$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu ir as negaliu lietuvisko valgyt :)

Gal ne visi jau tokie blogi lietuviski - juk gamina ir toliau juos
gamintojai, tai reiskia, kad pirkejai perka. Reiskia, kad zmonems patinka
arba tiesiog is ipratimo perka, net neatkreipdami demesio I kitus produktus.

> Norfoje turi Macheev visokiausiu rusiu su alyvuogem, citrinom, putpeliu
> kiausiniais ir t.t.. Nors mano skoniu Sloboda jis neprilygsta, bet
> issiirnkt kazka galima

Tik is bedos juos galima pirkti, bet as jau ju nebeperku, nes juose ziauriai
jauciasi saldikliu skonis.Jeigu jau neberandu ka pirkti, o staigiai reikia
majonezo, tai perku lietuviska.

> Pomidoru padazas sitos firmos nelabai, Cumak geriau...iz xersonskix
> pomidoriv :)

Mano vaikai isimyleje Maheev padaza Leco, kurio jau geras menuo kaip nera
Norfoje.