Tema: Re: Sulciaspaude-kuri geriausia standartinei seimai?
Autorius: ecler
Data: 2010-01-19 15:41:31
Syle kiwi dydzio, nedidele bet didesnius vaisius pjauni per puse arba i
keturias dalis ir meti. Nesu mates kad butu su didelem talpom
sulciaspaudes, nebent pramonines kokios. O champion 220V modelis man
patiko kad labai lengvai plaunasi, nes plaut reik tik velena, talpa i
kuria meti vaisius ir paty grudimo iranky, ir lengvai ardosi. Ir sita
sulciaspaude yra saugi, jei neuzsuksi ant veleno kitu daliu ji tiesiog
neisijungs. Davikliai stovi. Dar vienas privalumas kad plaunamos dalys
yra is plastiko o visas likes korpusas metalinis, made in mexico :) o ne
china...