Tema: Re: Sulciaspaude-kuri geriausia standartinei seimai?
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-18 14:09:55
nesu ciupinejes nei tos, nei tos-taciau mastau taip:
vienas sraigtas, stumia darzove link sieto, ja tuo paciu ir traiskydamas (kaip mesmale), tuo tarpu , kai yra du sraigtai-jie pirmiausia tarpusavyje sutraisko ir tik paskui sutraiskyta mase stumia link sieto. Du velenai traisko, kaip koks smulkintuvas-greit pagriebia smulkius lapus pvz ir juos sumala. Sutraiskyta mase-maziau slegia sieta, sausiau turetu gautis. O stai vienas sraigtas-pirmiausia is keliu lapu uzkistu sraigta, o tik paskui sekantys stumtu dar tik traiskoma mase link sieto. Todel sieta gali pasiekti netgi nelabai sutraiskytas lapas, ko visiskai negali atsitikti, kai sraigtai du. Principas kiek kitoks. Na, gal pataisys kas, jeigu klystu.  Man tik kiek neramu-tos mazos skyles, i kurias tenka kisti mazais gabaliukais.