Tema: Re: Sulciaspaude-kuri geriausia standartinei seimai?
Autorius: BigM
Data: 2010-01-18 12:26:55
galit man paaiškinti, kuom taip jums reikalingi 2 sraigtai? atsakymo norisi
su pagrindimu, nes čia daugiau "kvepia" tiesiog principu "jei daugiau, tai
reiškias geriau, nesvarbu ar iš tiesų tai apsimoka pvz. dėl 2-3% daugiau
gautų sulčių...".

Mano logika tokia: bet kokia šio tipo sulčiaspaudė bus geriau už
"centrifūgines". O vienas ar du velenai tai dar klausimas: jei gerai
pagaminta vieno veleno, ar "neapdės" tik kokios prastesnės su dviem velenais
(kad ir brangesnė bus).