Tema: Re: Naujai seni alai..
Autorius: Valdzia
Data: 2010-01-15 12:19:37
> Nustebino toks vertinimas. Savaitgali buvau nusipirkes buteli paragavimui.
> Absoliutus sudas - toks pats kaip ir likusi produkcija.

mane taip pat rekalma prigavo. manau verta nusipirkti viena buteli
paragauti. pas mane pvz ant dugno buvo baltu nuosedu, parasyta etiketeje kad
taip gali buti. galsekmingas papuole. del skonio tai kiekvienas nuspresite
pagal save, man pvz visiskai niekuo neissiskiriantis. ponoro su zalia
etikete zymiau skanesnis.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"