Tema: Re: Naujai seni alai..
Autorius: UmR
Data: 2010-01-12 15:11:40
> o kalbnat apie RAW, atsirado vilties kad ir musu didziosiso daryklos tures
> teisingo alaus, o ne tik alaus gerimo..

Nustebino toks vertinimas. Savaitgali buvau nusipirkes buteli paragavimui.
Absoliutus sudas - toks pats kaip ir likusi produkcija.
Jei kiek diplomatiskiau tai eilinis lietuviskas alaus gerimas siuo atveju
neturintis jokio skonio, anot zmonos "tik kazkas liezuvi kandzioja" -
suprask angliarugste. Primine kazkurio utenos alaus vertinima ratebeer ar
pan.: "struggled to finish". Mano atveju 2/3 butelio isejo i kriaukle, nes
nematau prasmes vartoti tokio meslo.
Butent tokio alaus atsiradima vertinciau taip kad SUA mato kad praranda
rinka, rinkos tyrimai ir/arba subjektyvios nomones rodo kad praranda
"tikram", "gyvam" alui, ir kad sis alus tampa madingu.
Normalaus alaus gaminti del kazkokiu (nesvarbu) priezasciu negali, todel
paleidzia eilini rinkodarini produkta skirta tai pirkeju daliai kuriuos
galima apgauti (kurie galbut ir perka del mados jei tokia yra).

Aisku, galejo man asmeniskai pasaitaikyti vienas netycinis butelis su blogu
alumi kai tuo tarpu visuose kituose buvo koks nors kitoks:-)