Tema: Re: Naujai seni alai..
Autorius: G.V.
Data: 2010-01-12 20:57:32
Varciau ir as ta Svyturio buteli - bet del to, kad Svyturio ir nepirkau ... O jei rimtai, tai nesupratau koncepcijos as jo - pasterizuotas (t.y. be jokiu gyvu mieliu) ir maziau atfiltruotas nei kiti - panasu i nelabai vykusi bandyma neturint technologiju imituoti gyva alu (nes jis darosi ant bangos).
Tokia tad mano, to alaus neragavusio, nuomone :)

G.V.
Ps. O Panoro "Biciuliu" visai nieko pasirode, nors as megstu alu su daugiau skonio nei tame aluje.