Tema: vietnamietiska sriuba
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-13 08:37:19

"Budulis" <wacher_trint_@takas.lt> parašė naujienų
news:hifuo6$4nu$1@trimpas.omnitel.net...
> ir sita... kad jau uzsisuku sneka apie rytus...

Pries keleta metu vienas pazystamas is NO man suko smegenis apie
vietnamietisku sriubu skoni. Susigundziau paragaut ir jis man atveze buljonu
kubeliu is kuriu jos gaminamos. Gal visai ir nieko. O bet taciau kazkas man
vis vien nepatiko tuose sultiniuose. O veliau supratau - kinietiskos
druskytes ten yra. Bet tiem kas toleruojate sita "geri", galite paieskoti
internete PHQ gamybos receptu. Gaminasi ypatingai paprastai ir juo
labaiu,kai dabar jau ir pas mus parduotuvese yra visokiausiu citrinzoliu ir
kitu rytietisku prieskoniu.
Siaip tai pas mane yra like 3 pakuotes, kurios voliojasi stalciuje,
nerasdamos panaudojimo (nuotraukos zemiau)