Tema: Re: kiniska sriuba
Autorius: Budulis
Data: 2010-01-11 21:38:46
ir sita... kad jau uzsisuku sneka apie rytus...

gal kas isivaizduojat is ko daro Gan Bei City
"Aštriai rūgšti daržovių sriuba su vištiena" ?

kiek bandziau isgaut skoni - nu niekaip.
soju daigai ten, konservuotos kukuruzu burbuoles
visa kita brexnia... na o skonis pas mane gaunasi kaip
kad kolxoznikas butu vires...
o pas juos ten labai tvarkingai isreikstas astrumas.
vien pipirais ir imbieru manau to neimanoma pasiekt.

is anksto dekoju uz nuomones.